Followers

Thursday, April 24, 2008

Selamat Datang ke blog Chit Chat Remaja

Assalamualaikum...

SELAMAT DATANG ke blog Chit Chat Remaja. Ekpresikan minda anda sebagai remaja. Kalau join blog ni, tak semestinya guna bahasa skema... selamba je... yang penting sampai maksudnya...

Blog ini dibangunkan untuk semua peringkat umur. Pada asalnya saya fikir nak buat blog bagi buku hasil karya saya yang diterbitkan oleh PTS Millennia iaitu Siri Chit Chat Remaja. Tapi, lebih baik kita open je supaya semua orang dapat menyumbang idea, pandangan, luahan masalah dan sebagainya. Saya harap blog ini juga akan menjadi platform untuk maklum balas mengenai buku-buku saya.

Kalau boleh jika blog ini mendapat sambutan, saya berhasrat nak tubuhkan sebuah kelab CCremaja. Tapi tak bermaksud yang dah bapak-bapak atau mak-mak tak boleh join. Boleh juga jadi pemimpin dan penasihat. Remaja kita perlukan idea yang lebih matang dan ruang untuk membangkitkan potensi.

Apa yang anda boleh buat dalam blog ni? Macam-macam! Anda boleh bagi pendapat. Kalau nak meluah perasaan pun boleh. Ataupun nak mengadu masalah? Macam tu pun boleh... Saya lebih suka kalau ada di antara kita yang nak beri pandangan atau nasihat bagi membantu kawan-kawan yang bermasalah...

Terima kasih diucapkan kepada saudara Azmee Awang (brader IT) dan HairulAbuBakar (brader grafik) yang banyak membantu dalam usaha membangunkan blog ini.

Jangan lupa... ini blog "Chit Chat".... luahkan apa saja dan kongsi apa saja yang anda rasa bermanfaat untuk semua... Selamat menyertai... Enjoy yourself!

No comments: