Followers

Tuesday, April 29, 2008

Tanda kebesaran Allah!!!

CUBA perhatikan pada badan ikan tu... Ada tertulis kalimah Allah...

Ni bukan gambar palsu. Gua ambil sendiri gambar ni dan tengok ikan tu dengan mata kepala sendiri. Subhanallah...

Ikan ni adalah ikan sepat milik jiran mak mertua gua... Satu hari tu, dia panggil gua yang kebetulan memang tengah main-main dengan kamera... Dia tanya: "Li, cuba kau tengok ikan aku ni ada kalimah la. Betul ke? Aku macam tak caya. Mungkin kau lebih faham..."

Korang percaya atau tak? Perhatikan dan buat persepsi korang sendiri.

2 comments:

FadzliAbuBakar said...

Itu la pasal… dapat tengok pun jadi la… Mungkin ia satu kebetulan. Tapi ia adalah satu petanda yang baik. Yang baik tu kita anggap je datang dari Allah. Malangnya, ada lak orang yang cari nombor ekor kat badan ikan… hehehe. Yang buruk itu dari diri kita sendiri…

p/s: komen ini dihantar pada 30/4/08 di wordpress dan telah dipindahkan ke blogspot

emilia said...

sebenarnya dh byk ditunjukkan pd kita… pd sy itu rezki awk… mesti rsa beruntung kan? (^_____^) mmg ALLAH nk awk tgk sndri ngan mata awk… hanya yg terpilih tuk memilikinya…

p/s: komen ini dihantar pada 29/4/08 di wordpress dan telah dipindahkan ke blogspot