Followers

Thursday, May 15, 2008

Forum Chit Chat Remaja

HAI kekawan... Nak bagitau ni... Gua dah bikin Forum Chit Chat Remaja untuk korang bersuara...

Kat situ ada la topik pasal ikan bagi peminat ikan hiasan... Orang2 yang minat ikan ni asyik menghadapi masalah yang sama iaitu ikan tergolek lalu mati... tapi nak bela ikan gak... kalau gitu mari kita belajar dulu cara2 bela ikan macam kat kedai ikan...

Ada juga ruang untuk lepas geram dan mengadu masalah... soal nak cover identiti tu, pandai2 korang la ye...

InsyaAllah kita akan bersama2 encik Usop Semput yang akan memberi tip-tip diet berkesan... Diet beliau ada Diet Versi Kenyang... macam menarik je tu... nak tau menarik atau tak, sila la ajukan soalan kat forum tu nanti... dia ni pemalu sikit, dah ditanya baru keluar taring.... mari kita keluarkan taring dia sama2...

Kalau ada topik baru nak diutarakan, boleh je cadangkan kat gua ok... ni forum chit chat... lantak korang la nak borak pasal apa pun...

No comments: