Followers

Tuesday, July 22, 2008

Agro Tourism di Fruit Farm

SERONOK juga kalau sesekali bercuti di tempat damai seperti di Fruit Farm yang memberi kita pengetahuan mengenai buah-buahan, tanaman herba dan binatang ternakan. Biasanya dalam tempoh cuti yang singkat kita lebih suka memilih lokasi yang sibuk seperti bowling, wayang, lepak minum kopi dan sebagainya di sekitar bandaraya. Mungkin itu pilihan masing-masing atas faktor-faktor tertentu.

Ada orang jenis extrovert yang sukakan kemeriahan sebagai suatu keseronokan. Macam aku lak, lebih suka tempat yang damai dan tenang. Alasannya kerana aku lebih cenderung kepada personaliti introvert.

Dalam fruit farm tu aku sangat tertarik dengan kolam ikan Koi. Kalau korang nak tau, ikan ni memang la aku minat. Kalaulah ada peluang dan rezeki lebih, nak juga aku buat kolam ikan Koi kat rumah. Ikan ni senang nak jaga dengan syarat makanan yang diberikan jangan jenis terlalu murah kerana kualitinya boleh sampai menggalakkan bakteria pada ikan. Korang tengok la gambar ni... Punya la geram aku tengok ikan macam ni punya banyak... Fuyoo

No comments: